Thomann Drum Tuning Key

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Degelijke (reserve)drumsleutel
DeGroover 27.07.2017
De Thomann drumsleutel kost niks en is toch stevig. Perfect als reserve of als je verder geen toeters en bellen bij je stemsleutel zoekt.

De oude drumsleutel die ik bij mijn (eerste!) drumstel kreeg was uitgehold en dus aan vervanging toe. Ik besloot verder geen speciale sleutel aan te schaffen en voor de Thomann drumsleutel te gaan.

Voor het spannen en stemmen van mijn vellen gebruik ik altijd een reguliere sleutel en daar heb ik genoeg aan. Sleutels die uit meerdere componenten bestaan of die andere 'extra's' hebben, gaan ook sneller stuk. Deze sleutel bestaat uit één stuk ijzer, en dat helpt met de stevigheid.

Verder past de sleutel op vrijwel alle drums, ketels, memory locks, hihat- en bassdrumpedalen. Als je drumstel reguliere, vierkanten bouten gebruikt, dan past deze sleutel.

Ten slotte voelt het spannen door de dikkere handvatten fijn aan. Bij sleutels met dunne uiteindes duwt de sleutel al snel vervelend in je vingers. Zeker omdat je al snel een aantal bouten aanspant, is het fijn dat je daar met de Thomann sleutel geen last van hebt.

Wil je een (extra, reserve) reguliere drumsleutel? Zoek dan niet verder.

Voor mij prima !
Stratplus1989 07.01.2022
Ik ben geen drummer, maar heb in mijn thuisstudio wel een drumkit staan.
Indien een gast- of sessiedrummer zijn/haar eigen key niet bij zich heeft (en dat gebeurt regelmatig), is deze de redder in nood !

Gewoon goed!
Pepijn 15.01.2022
Doet precies wat het moet doen en kost geen drol, kortom helemaal top!

Goede sleutel
Juanus 07.04.2022
Ik had een tuner nodig voor mijn drumstel en deze werkt perfect.

works fine
Anoniem 03.02.2017
This drum key works just as fine as any other drum key, so for this price it seems to be a done deal! Why would you buy any other one?

The metal is hard enough to not wear out, and the handle is big enough to put some force on it.

I also like to tune the drums by ear instead of using the automatic tuners, because they will not get it the way I want it tuned.

So, I think it's as good as they get, and really cheap!

ck
Werkt prima en is niet duur
christian kloese 29.07.2017
Gekocht om mee te nemen naar muziek les om het drumstel daar te stemmen hij past zo aan je sleutel bos en je kan het drumstel makkelijk en snel stemmen! Goede prijs en licht fijn in de hand!

c
Ideaal
cccelien 13.01.2024
Top product. Ideaal in gebruik , licht gewicht

Onmisbaar voor iedere drummer
Anoniem 18.01.2017
Deze drumsleutel doet zijn werk en heeft bovendien een handig gaatje zodat je hem aan een sleutelhanger kan hangen. Erg handig want zo heb je de sleutel altijd bij de hand en hoef je hem niet telkens ergens onder in een tas of koffer te zoeken.

Drum Key
Anoniem 24.05.2016
Makkelijk mee te nemen.
Heb gelijk een paar stuks besteld(wat makkelijk kan vanwege de prijs), één voor aan de sleutelbos, de ander in je stokken tas etc.
voelt solide aan en heeft een prima grip om de schroef heen.

Hij werkt en hij is goedkoop
Nyltje 07.10.2020
Het is een drumsleutel... Hij doet het, hij is goedkoop, wat wil je nog meer?