Thomann V1012 Black 10 Pack

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Lastig!
Jazzbass1946 06.02.2020
Voor het netjes oprollen en opbergen van mijn microfoon en instrument kabels had ik deze klittenband dingetjes in gedachten die ik in twee afmetingen heb ontvangen. De levering was zoals gewend redelijk snel (Bax is écht sneller) .
De kabelbinders zelf zwerven los door mijn koffers en door de oefenruimte. Ze glijden hee eenvoudig van kabels af en zitten bij het oprollen constant in de weg. Goeie les geweest.

g
Kabelbinders
gmj1996 18.04.2018
Kabelbinders gekocht i.v.m. grote hoeveelheid kabels. Kwaliteit is meer dan voldoende, alleen niet erg groot. Indien kabels van >4m gebruikt worden kunnen een van de grotere varianten eerder ingezet worden. Desalniettemin zijn ze erg goedkoop gezien de prijs, hoeveelheid en kwaliteit en zal ik er in de toekomst meer aanschaffen.

Handig voor al je kabels
J-H-P 18.04.2019
Wanneer je met veel kabels te maken hebt is dit gewoon erg makkelijk. Je kunt alle kabels daardoor goed opbergen en kleiner maken. Soms is een kabel gewoon te lang en ligt die in de weg. Het zou handig zijn als Thomann deze in verschillende kleuren zou leveren, dan zijn ze nog bruikbaarder. Nu plak is gewoon een klein gekleurd stickertje op de kabelbinder, werkt ook.

Thomann V1012 10 Pack
Joe7 16.02.2018
Van deze kun je nooit te veel hebben. Hoeveel snoeren gebruik je per optreden of oefensessie? Zeker als je niet weet wat je kunt verwachten bij een podium. Zonder snoeren ben je nergens. Dan kun je er ook maar beter voor zorgen dat je snoeren niet in de knoop raken en/of beschadigd raken. Daar zijn deze kabelbinders een uitkomst. Voor nog geen 60 cent per stuk is dit een top product.

CS
Netjes!
Cheryl Sin 18.01.2021
Wordt je ook zo gek van al je kabels die dwars door elkaar zitten dan is dit je oplossing!

Nu zitten al mijn kabels netjes bij elkaar. Dit was ook de grote reden waarom ik de kabelbinders kocht.

Uitstekend product
Jelmerp 17.12.2021
Goede kwaliteit. Doet wat het moet doen. Super

Onmisbaar in de studio, in huis en op reis
Devnull 10.08.2023
Ik heb deze altijd op voorraad, niet alleen in de studio, maar ook om in huis kabels netjes weg te werken. Op reis ook nuttig voor het bij elkaar houden van je oplaadkabels etc. Onmisbaar als je het graag netjes hebt.

Not my preferred cable strap
Anoniem 15.03.2016
They work, but are not my preferred type of strap. Its a pity they do not offer the full velcro straps, without the metal ring, as widely used in the professional market.

Anoniem 12.09.2016
Inmiddels al een paar pakken besteld, ideaal voor alle kabels, zowel XLR als alle verloopjes. Ik kan niet meer zonder deze kabelbinders..

Robke1 02.06.2022
handig voor microfoon kabels te binden