Thomann V2020 Black 10 Pack

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
S.P.H. 02.04.2018
Het correct oprollen van kabels voorkomt onnodige kabelbreuken en verlengd daarmee de levensduur. Deze kabelbinders zijn ideaal om de kabels netjes opgerold te houden, en helpen ook om niet een grote spaghetti van kabels te krijgen.

s
Een grote hulp in het overzichtelijk houden van kabels
sendanor 05.11.2021
Aangezien ik niet de netste persoon ben waar het opruimen betreft, ben ik erg blij als er hulpmiddelen voor handen zijn. Dit setje kabelbinders was daarbij beslist erg behulpzaam. Niet alleen mijn kabels, maar ook stekkers met bijbehorend draad zijn hiermee erg handzaam op te bergen. En voor de prijs zou ik het zeker niet laten.

BS
Simpelweg top!
Bas Soentjens 17.08.2023
Deze kabelbinders doen waar dat ze naar vernoemt zijn, kabels binden!

De klittenband blijft goed zitten en blijven ook goed zitten (waar dat het bij andere merken vaak mis gaat). Ook op lang termijn blijft de klittenband mooi en heel. Zeker aan te raden, in mijn muziek vriendengroep gebruikt vrijwel iedereen deze kabelbinders van Thomann (maar dan in andere kleuren).

F
Vallen uit elkaar
Freek1 28.05.2018
Ik gebruik de kabelbinders voor mijn gitaarkabels. Helaas breken ze na mild gebruik al snel in tweeen, omdat de aanhechting tussen het onderste en bovenste stuk niet goed is. Dit maakt ze dus al snel onbruikbaar.

h
slechter dan slecht
hoks 08.04.2018
Heb ze allemaal weggegooid ze breken af dan heb je het klittenband in je hand.
WSaardeloos prodikt

Eenvoudig in gebruik
Remon 25.04.2019
Deze zwarte klittenband kabelbinders zijn heel eenvoudig aan te brengen op kabels, daarbij blijven ze ook nog eens perfect zitten. Een netjes opgerolde kabels ziet er niet alleen strak uit, maar is ook beter voor de levensduur van de kabel. Vaak heb je wel meer dan 10 kabels, daarom is het ideaal dat ze per 10 verpakt zijn.

Prima binders
Rudy1 18.08.2020
Doet wat 't moet doen, lekker kabels bij elkaar houden. Als je zoals ik drie keer per dag kabels oprolt en weer los wilt maken, dan haal ik ze niet telkens door hun eigen ijzeren lusje heen, maar rol gewoon simpelweg het klittenband op.

d
goed produkt
dixxx 17.01.2021
goed product, sterke velcro, en goed gelast....
Maar zoals elke velcro kabelbinder werden deze ook weer verkeerd gemaakt... zonde dat daar geen aandacht word aan besteed.

m
must voor je kabels
maartenaerts 02.12.2021
Kabels goed oprollen (zoek op) en vastmaken met deze binders. Nooit meer zooi. Hoort gewoon bij pro werk. Lijken wat duur, zijn het niet. Ze blijven heel.

Kabels op orde
Anoniem 01.04.2017
M'n kabeltas was altijd maar een rommeltje, terwijl ik de kabels er toch altijd netjes in deed... Nu ik ze met deze kabelbinders vast zet, blijft het een stuk netter.
Deze lengte is lang genoeg om ook stroomkabels en langere kabels te binden.
Met wat moeite krijg ik 'm om een 5m lang verlengsnoer.