1909 Klantenbeoordelingen

Redelijke koffer
Anoniem 05.09.2016
Op het oog een mooi en stevig uitziende koffer, een western dreadnought shaped gitaar en ook de Harley Benton Bigtone past er mooi in. Enig nadeeltje is dat bij het passen van de gitaar de sloten niet mooi op elkaar aansluiten en ze vrij moeizaam dichtgaan (zonder gitaar geen probleem). Thomanns reactie was dat dit normaal is voor cases in deze prijsklasse. Er hangt altijd een typerend luchtje aan de goedkopere klasse cases maar dit neem ik maar voor lief.

q
nice case
qrt4004 16.04.2017
I bought a second hand gretsch and needed a cases to bring it to rehearsles. First thought was to by a second hand case but they all seemed more expensive than this Thomann Western Guitar Case.
Because it is not a dedicated gretsch case I asked Thomann which was the best solutions for my needs; they responded this Thomann Western Guitar Case could be it.
So I bought it.
It fits, thou not precise and exactly but it does the job, the G5420T is not moving around in the case.
the western guitar case seems sturdy enough to transport your beloved gretsch.
If you are looking for a gretsch case and you don't want to pay more than double just because "gretsch" is painted on, this might be the case for you.

Prima koffer voor goede prijs
Bouwt 26.04.2017
Mijn dreadnought reist elk weekend met mj mee achterin de bandbus tussen alle andere spullen. Bandgenoten hebben duurdere koffers die al eerder gebreken begonnen te vertonen. Ik gebruik hem nu al een jaar erg intens en alles functioneert nog naar behoren: enkel wat krassen en deuken aan de buitenkant, maar daar is geen ontkomen aan.

Het slotje gebruik ik niet, dat gaat niemand weerhouden van diefstal, maar als je bijvoorbeeld je bandgenoten niet vertrouwt, zou het wat extra gemoedsrust kunnen geven.

De voering is goed genoeg, niet heel dik en ruikt wel vrij sterk naar lijm/kunststof, maar dst is ook eigenlijk mijn enige aanmerking op dit product.

Kortom: goed product voor goede prijs.

prima koffer
Jason76 23.03.2020
De koffer was een beetje ruim voor de gitaar waar ik hem toen voor gekocht had en ik ben zelf niet zo'n voorstander van koffers omdat ze het geheel een heel stuk zwaarder maken. Maar in sommige gevallen is het gewoon ideaal om je gitaar veilig in een koffer te vervoeren en dat doet deze absoluut.

Degelijke Case
Anoniem 12.01.2016
Erg degelijke case en heeeel veel bang for your buck. De afwerking is niet gelijkaardig aan bijvoorbeeld een Gibson case, maar voor het geld mag je dat gewoon ook niet verwachten.

Prima koffer
Bluescage 19.02.2018
Ik had voor mijn zelf gebouwde small jumbo western gitaar een koffer nodig. Mijn oog viel op deze koffer vanwege de binnenafmetingen. De gitaar past er prima in en is goed beschermd. Een klein minpuntje is dat sommige sloten niet lekker strak sluiten. Maar voor de rest een prima koffer voor een prima prijs.

Fijne koffer
Duif 22.12.2019
De koffer is perfect voor mijn Harley Benton Resonator. Het opberg bakje wat erin zit passen mijn slide , doosje met plectrums en capo mooi in zonder dat je ze hoort rammelen tijdens transport.
Bij hanteerbaarheid is een ster minder omdat het toch zwaarder en lomper is dan een bag maar dat weegt niet op tegen de bescherming van mijn resonator.

Top product
Anoniem 22.10.2016
Zeer snel geleverd (3 dagen). Degelijk verpakt. Stevige gitaarkist. AliExpress : it is all over...

Anoniem 06.10.2016
Heel mooie en stevige koffer.

Veel waar voor je geld.

Mooi afgewerkte gitaar koffer
TheBassPlayer 01.11.2016
Prima afgewerkte gitaarkoffer met handig opbergvak en mooie zachte binnenkant tegen een prima prijs