Thon Case Behringer X32 Compact

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Praktische tafel met handzame flightcase
Erwinsanders 25.04.2019
Nu 2 shows gedraaid met verschillende set-ups..
1 normale routing en 1 met matrix mixen.
Beide keren erg geslaagd vooral met de matrix mixen.
ingebouwde cross-over instellingen

Tafel is makkelijk en snel in de bediening.. er zijn de wereld aan instructie video's op YouTube te vinden mocht je er niet uitkomen.

Had eerlijk gezegd in eerste instantie de x32 producer maar vind de compact wat prettiger. led display's e.d. net even wat meer assignable buttons... wat toch wel erg prettig is..

Sound had van mij wel iets warmer mogen zijn maar goed daar is de prijs ook naar.
samen met een S16 en een sd8 24/input en 16 out. wat voor mij voldoende is.
de sd8 is ideaal als stagebox en direct inprikken van gitaren en piano's.

Flightcase met veel handgrepen
Anoniem 25.04.2016
positief:
- Veel handgrepen zodat je kunt kiezen uit verticaal of horizontaal optillen van de X32
- robuust uitgevoerd
- schuim is stug genoeg zodat het niet helemaal in elkaar perst wanneer de X32 langdurig met het volle gewicht op het schuim drukt.
- ruimte aan de achterkant voor opbergen van je voedingskabel, USB-kabel, netwerk-kabel en eventuele korte STP-kabel (max 10m) naar je digitale Sake(s).

negatief:
- Ik mis 2 wieltjes, dit zou echt een meerwaarde hebben. Kist is nog net wat te fors om er langere afstanden mee af te leggen.
- aan de voorzijde onder zou het mooi zijn geweest dat er ook een uitsparing voor de verkrijgbare DeckSaver (transparante hardcover) in het schuim was verwerkt. Nu moet je de decksaver er een beetje "tussen wrikken/persen")

DB
Compleet tevreden
Del Boske 14.12.2017
Erg fijne, handzame flightcase met de handvaten op de juiste plek! Prima in je eentje te handelen, niet lomp en sluit goed.
Erg tevreden!

Degelijke en ruime case
JustusJEhv 08.05.2019
Goede kwaliteit sluitingen. Daarbij 12cm ruimte achter de mixer, dus voldoende plaats om een router plus verdeeldoos te leggen!

Een geweldige case voor mijn X32
Anoniem 24.02.2017
Valt niks negatiefs over te zeggen als ik eerlijk ben dus een topper voor een topprijs !!

Nette en stevige case
Anoniem 23.06.2016
De case zorgt voor een goede bescherming van de x32 compact. Je merkt meteen dat deze kist veel degelijker is ten opzichte van andere prefab cases. Aanrader!

JC
Thon Behringer X32 Compact
Joeri C. 05.09.2022
Een hele fijne kist!
Deze had ik al veel eerder moeten kopen voor de X32 Compact.
Deze kist is passend voor de mixer.

Ik heb er een doghouse in laten zetten.
Erg blij met dit product.