WR
Stabiele lade voor niet te veel geld
Wouter R 24.05.2021
Mooie racklade voor een nette prijs. Afwerking is keurig, hij schuift prima uit. Heb hem gebruikt voor een klein 4U rackunit in combinatie met het thomann lade-plukschuim.

TO
veel steviger dan verwacht
Thijs O 13.01.2018
heb hem sinds een week of 2 in mijn rack en wat is dit ding stevig zeg..
met een ''satisfying'' *Click* als je hem sluit zodat hij niet ineens open vliegt.
enigste minpuntje is dat hij best wat weegt maar goed, daar komt de stevigheid ook vandaan!

Praktische 2U lade
Steenwijk 08.03.2021
Stevige lade met kliksluiting die prima werkt. Heb een tweede bij besteld.

prima ondiepe la.
Mavcase 01.09.2021
Past precies in een ondiepe flightcase. Draadloze microfoon past er in, batterijen kunnen er nog bij, evenals het netsnoer

Goede lade voor compacte kist
Nigel22 05.08.2022
Lade zelf is prima en doet wat het moet doen. Enige opmerking en daarom 4 sterren is dat soms de geleider niet helemaal soepel open gaat. Dan moet je even de lade heen en weer doen en dat werkt het weer. Kwalitatief gewoon een prima lade

k
great
kretzsch 28.10.2019
just great, nothing more nothing less.
very sturdy and fits the 19inch rack perfectly. its very short so it fits my desk easily.

d
Zwaar maar mijn spullen zijn veilig
deefeloper 16.01.2023
Ik gebruik hem voor alle draadloze transmitters/receivers en wat losse stekkers en alles zit veilig tijdens transport (ht plukschuim hiervoor zit niet inbegrepen).

BK
Degelijke racklade
Bas Kunnen 30.11.2019
Degelijke racklade van 2HE. De lade is minder diep, zodat je in je rack aan de achterzijde nog plek overhoud voor andere zaken, zoals spanningsblokken of iets dergelijks

L
Mooie, en stevige lade.
Lastampa 19.10.2020
Mooie lade, niet te diep. Past mooi in m'n rack! Kwaliteit voelt in eerste instantie goed.

Degelijke lade
Jelmer 07.12.2018
Goede kwaliteit en zeer stevige lade.