Thon Accessory Case 60x40x40 BR

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 19.04.
Geen geld, prima kist!
Edwinvanderputten 29.05.2019
Ik gebruik hem als kabelkist. Voor onze band is ie ruim genoeg. Alle microfoonkabels en dergelijk passen er gemakkelijk in, microfoons, Gaffatape, stekkerblokken...enz...... lekker handig.

Luxe: vier handgrepen, dus gemakkelijk te hanteren. ook de zangeressen mogen ook wel eens meehelpen met uitladen en dat lukt met dit kistje prima! ;-)

Ik heb zelf altijd flightcases gebouwd en weet hoeveel tijd het kost en wat de onderdelen kosten. Ongelofelijk dat ze zo'n mooi afgewerkte kist met goede onderdelen voor dat geld kunnen leveren!

Een regelrechte aanrader dus!

JB
zeer goede case
Jos B. 22.11.2015
Dit is een zeer goede case ik heb er inmiddels 2 van voor mijn kabels enz..
Ik heb er zelf wielen onder gemaakt van millenium die kosten ongeveer 25 euro voor een setje. De case is zeer stevig en ziet er profesioneel uit!

Plus punten:
+ stevig
+ ziet er profesioneel uit

Min punten zijn er niet!

b
Prima flightcase voor kabels
basmeyer 30.06.2018
Wij gebruiken deze multifunctionele flightcase voor 2 Schiller katrollen (50m Cat en elektra voor de FOH console) en daarnaast alle stroomkabels voor op het podium. Ideaal.
Prettig zijn dan de 2 handvaten per kant, goed gevuld kan de kist namelijk best zwaar worden.
Uiteraard is de kist gevoerd met 10mm hardschuim.

d
Geweldige Thon Flightcase voor een scherpe prijs
dezingende-dj 08.01.2020
Heb deze flightcase al langere tijd in gebruik en is een geweldige mooie flightcase voor een scherpe prijs.
De kist is stevig en netjes afgewerkt en sluit goed.

Zelf heb ik er nog zwenkwielen ondergebouwd zodat hij gemakkelijk te verrijden is. Maar dat is maar wat je prettig vind.
Voor het sorteren zou er nog een (los) tussenschot in geleverd kunnen worden. Maar ik kan mij hele drive in show aan kabels hier in kwijt. Een echte aanrader.
Binnenkort een 2e bij bestellen om er bovenop te stapelen.

Perfect
Dioschud 08.01.2020
Supergoedkoop materiaal is wat dunner maar wat wil je voor deze prijs!

Goede kwaliteit
Anoniem 02.01.2017
Stevige kist. Past veel in. Is niet heel handig te dragen in je eentje door de vier handgrepen. Het zou misschien handiger zijn dat er één handgreep in het midden aan elke kant zou zitten.

Flight case Thon
JanHK 01.01.2020
Geweldige case voor mijn pedalboard, snoeren, microons en overige spullen

Thon Koffer
Anoniem 25.03.2016
Als er een merk goed is dan is het wel Thon. Prima prijs, maar zeker prima kwaliteit. Zelf perfecte kwaliteit, ,strakke en degelijke koffers. Afwerking en gebruik materiaal is prima. Aanrader als men opzoek is naar goede kwaliteit koffer(s)

ongeloofelijk!
Sandeman 12.08.2017
Dat Thon zo'n kwaliteitscase kan bouwen voor deze prijs: sluit goed en heel compleet met de dubbele handgrepen, daardoor ook eenvoudig door 2 personen te tillen, aanrader.