Trommelsafari.com Trommelsafari Snare Drum 1 GE

11

Drumlesboek voor Kinderen

  • Snare drum level 1
  • Voor kinderen vanaf 6 jaar
  • Door Hermann Aigner
  • Voor individuele en groepslessen
  • Met 46 nummers elk in drie tempi
  • ISBN 9783200051935
  • Formaat: DIN A4
  • Spiraalbinding
  • 103 Pagina's
  • In het Duits
  • Incl. 146 play-along tracks om te downloaden
Leverbaar sinds Augustus 2019
artikelnummer 471626
verkoopseenheid 1 stuk
for Children Yes
Drumset No
Snare Drum Yes
With Bonus Audio/Video Yes
German Language Yes
English Language No
French Language No
German Language No
€ 28
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

11 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

competentie

leerzaamheid

5 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
AG
Sensationelle Playalongs!!! (und vor allem spielbar für Kids!)
Albert G 09.09.2019
Für mich als Schlagzeuglehrer ist die Snare Drum gerade für Einsteiger essentiell, weil hier alle Grundlagen vermittelt werden.
Die Trommelsafari schafft es, diese an sich trockene Materie auf humorvolle Weise zu vermitteln.

Der Aufbau ist durchdacht und funktioniert sehr gut. Die Schreibübungen und Quizaufgaben finde ich gut. Die "Tiersilbensprache" verwende ich nicht.

Das Allerbeste aber sind die Playalongs! Tonnenweise richtig coole Stücke zu haben ist echt Hammer! Meine Schüler lieben die Songs und beim Vorspielabend ist wirklich für ALLE was dabei ;-))

Fazit: Für mich ist die Trommelsafari die beste Einsteigerschule! Volle Kaufempfehlung!
competentie
leerzaamheid
4
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
d
Genial für Einsteiger!
drum-teacher 24.09.2019
Meine Schüler üben dank der Trommelsafari plötzlich mit Begeisterung sogar am Übungs-Pad!
Der pädagogische Aufbau erleichtert mir die Arbeit als Schlagzeuglehrer sehr weil es hier wirklich step by step voran geht ohne große "sprünge". In meiner langjährigen Unterrichtstätigkeit habe ich nichts vergleichbares gefunden, mit dem ich meine Schüler besser abholen kann!
competentie
leerzaamheid
4
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden