Vic Firth 5A Nova Natural Wood Tip

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
F
Super goeie stokken
Frikandel 04.07.2019
Er valt eigenlijk weinig te zeggen over deze stokken. Waarschijnlijk omdat ze zo natuurlijk aanvoelen.
Ik gebruik ze al 20 jaar en heb geen behoefte om andere merken uit te proberen.
Bij onze oefenruimtes het meest verkochte product. Misschien wel omdat ze zo snel slijten :-P
Nee, ik sloeg zelf vroeger altijd heel hard en meestal wonnen deze stokken het van m'n bekkens.

Value for money
HavetH 03.03.2020
Prima budget stokken! Een paar gram zwaarder dan de classics, maar goed in balans en voldoende slijtvast. Zeker een aanrader als je voor een goede prijs een paar goede stokken zoekt.

Noticeably Nova-series
Anoniem 04.11.2022
In comparison with their non-Nova counterparts, these are a bit thicker and generally feel cheaper. They're less nice to hold in the hands, less balanced (I could notice a slight weight difference between the 2 sticks), and the wood feels softer (feels like they would dent rather than chip over time).

However, for the price they are very affordable back-up sticks.

h
hugo07 12.11.2019
Goede stevige stokken! Na 4 keer spelen nog nauwelijks beschadigd. Voor drummers die goed willen doorslaan!

Erg goed!
JJtmn 25.02.2021
Deze stokken spelen erg fijn. Ze zijn iets lichter dan de normale Vic Firth 5A stokken, maar hier merk je tijdens het spelen niet veel van. Zeker een aanrader!

Prima stokken
BertF 03.09.2015
12 sets besteld. Allemaal mooie egale stokken voor een fractie van de prijs van de duurdere Vic Firth's. Aanrader!

F
Fijne lichte stokken
Frankdes 12.02.2019
Verrassend prettige stokken, zeker gezien de lage prijs. Voelen licht aan, minder massief dan de reguliere Vic Firth, en dat is ook wel eens fijn.

drumstokken, sla erop los
TheRedHead 03.10.2023
Prima drumstokken, gebruik ze al jaren.

s
Lekkere stokken!
stangreenday 22.05.2017
Vic Firth kan simpelweg gewoon niet slecht zijn en deze stokken bewijzen dat maar weer eens. Spelen lekker, geven mooi geluid, goede grip, goede dikte, kortom wederom weer een tevreden klant!