Vic Firth 2B American Classic Hickory

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Perfect voor hardhitters met behoefte aan snelheid
Anoniem 13.10.2016
Als progressieve metal drummer ben ik altijd op zoek naar stokken die zowel flexibel (voor het progressieve) als stevig (voor metal) zijn en niet te snel breken. Voor de 2B had ik de Vic Firth Metal editie, maar dit lijken wel boomstammen; veel te dik!

Met de 2B's lever je een klein stukje breekbaarheid ten opzichte van de Metal editie, maar alsnog zijn ze erg stevig en veel handzamer. Ondanks dat zijn ze relatief licht, maar heb ik nog steeds het idee wel goede, stevige drumstokken in m'n handen te hebben.

Ze zijn nog steeds aan de dikke kant, maar ik vind dit zelf een voordeel. Ik kan er flinke snelheden mee bereiken, hard mee slaan, trucs mee doen en alsnog lang ermee doen. Als er betere stokken bestaan, dan heb ik ze nog niet gevonden!

Mijn favoriet
Michael_1975 29.10.2021
Lekker dik dus liggen goed in de hand. Niet al te zwaar dus zijn niet 'lomp'. Zeer snelle drumpartijen zijn geen probleem en gaan lang mee.

Top Levering
DOn1981 21.08.2022
Producten sneller geleverd dan ik verwacht had