KR
deze straplock werkt perfect en past prima op alle flushmount straplock systemen
Karl R 15.11.2015
Deze straplock werkt perfect en past prima op alle flushmount straplock systemen.
ik gebruik deze set op al mijn bassen en ik heb er ook een paar met een jim dunlop systeem.

persoonlijk vind ik het jim dunlop systeem iets beter en daarvan voelt de pasvorm iets betouwbaarder, maar al met al is dit een prima flushmount voor een redelijke prijs.

Het enige nadeel van dit systeem ten opzichte van het jim dunlop systeem is dat er bij het jim dunlop systeem een ring om het druk knopje zit zodat deze minder makkelijk ingedrukt kan worden.
Bij dit systeem kun je per ongeluk met je bas ergens tegenaan stoten en daarbij per ongeluk het systeem ontgrendelen. Hierdoor kan de straplock los komen!

Het voordeel van dit systeem is weer dat het ook nog mogelijk blijft om een gewone riem aan de bas te koppelen voor het geval je riem kapot is of je je riem vergeten bent.

On all of them!
Anoniem 18.04.2016
Have put them on all of my basses, a corvette, thumb and a Bass VI.

Always used schallers, but they seem to get damaged over time. The warwick straplocks are also smaller, wich is appealing to me!

The ring that you put over also has a 'screw' -like shape to tighten them up, really like that!