geluid/kwaliteit

computergebruik

incl. btw
Per direct beschikbaar
Per direct beschikbaar

Voor dit product kunnen wij u meteen na aankoop, via e-mail, een downloadlicentie toesturen.

Fantastische bundel van bruikbare effecten!
Anoniem 26.12.2015
In mijn professionele productiestudio staan erg vele mooie compressors/limters en effecten...maar tegenwoordig is het zo ontzettend gemakkelijk om vanuit de computer de effecten al te krijgen in je DAW...ideaal...Waves heft daar met deze Gold bundel echt een fantastisch pakket van softwarematige foutboard gecreëerd waarmee de hardware bijna overbodig wordt. De plugins zijn allemaal van goeie kwaliteit en je merkt dat Waves al heel lang plugins maakt. Stabiel, overzichtelijk en intuïtief te bedienen. Klankmatig valt hier ook niets te klagen. Sommige producers vinden de klank wat "ijzig"...maar daar heb ik persoonlijk niets van gemerkt. De plugin is natuurlijk net zo goed als de audiosporen die je er op los laat en degene die het bedient! De interface komt soms iets gedateerd over, maar dat mag de pret niet drukken. Al met al een zeer geslaagde bundel van bruikbare effecten zoals Eq's, compressors, de-esser, effecten en alles wat je zo'n beetje op een normale studiodag nodig bent...en als je kijkt naar de prijs?...ben je direct overtuigt! CPU-verbruik is ruim binnen de perken en nog geen hapering gehad om mijn computer. Ik ben erg enthousiast over dit pakket en kan iedereen die dergelijke vst-effecten zoekt, van harte de Gold-bundel aanbevelen!
geluid/kwaliteit
computergebruik