€ 115,45 / l •

Perfectly clean silver plated instruments :)
Anoniem 09.08.2016
Perfect silver polish. When i first bought a silver plated instrument, its silver polish was worn an looked dirty beyond cleaning. With a cleaning cloth i couldn get it off, bud when i bought the silver polish it was no problem at all. Just a little silver polish and a little rubbing, and my silver instruments now always look brand new. So i must say it really is a must for me, and a recommandation for all who own a silver plated instrument. Sweet :)

RA
Erg goede polish
Ruud Aelse 03.06.2020
Erg goede polish die ik gebruik op een Silver Olds Super Trombone uit 1947. Fantastisch resultaat zonder veel moeite. Opbrengen, uitwrijven en klaar.

Prachtig resultaat!
Brambrass 11.03.2019
Ik heb dit product gebruikt op al mijn instrumenten. Het resultaat is verbazingwekkend! De instrumenten zijn precies nieuw.

V
Silverpolish van Yamaha
Vico21 09.03.2024
Goede polish ...doet wat het moet doen ook gemakkelijk voor andere zilveren oppervlakten