5 / 5

mega zen
Pardon 15.02.2021
heb zelf de hele serie al en vind ze helemaal geweldig. Deze heb ik cadeau gedaan.

Zeer mooi geluid
Anoniem 27.02.2017
Het geluid van de Zaphir vind ik net ietsje mooier dan die van de Koshi. Ik vind wel de behuizing van de Koshi weer mooier dan de Zaphir. Deze 5 seasons klinkt erg helder en positief. Ik ben er blij mee.

Jd
Hogere sferen
Jet dercksen 28.08.2023
Deze chime is nu net besteld, maar al van genoten bij een familielid thuis. Een heerlijk, écht zomerse twinkel geluid, zacht, subtiel, zuiver geluid waardoor je de zon ziet schijnen. Práchtig

Heel mooi
Anoniem 05.09.2023
Deze is wel een van mijn favorieten, een sprookje vertel je met de Zaphir’s klanken.. Voor meditatie of energetische behandeling en eigenlijk is het altijd een goed moment om even met de Zaphir te spelen.

Zaphir Sufi supermooie klank
Hans-uit-Ansterdam 21.09.2022
Ik bestelde er vier, goed verpakt en geleverd. Ik maak mezelf en vele mensen blij, heb ze zelfs in huis opgehangen

Super fijn product
Mwink 07.07.2023
Mooie klanken, mooie afwerking. Super blij mee!