Zultan 08" Aja Splash

Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Animale 13.06.2020
Gewoon voor erbij. Specifieke, best zachte, korte klap met een duidelijke toon, leuk voor de details tussen door.
Ik heb voor deze goedkope splash gekozen als uitbreiding ter variatie, en omdat ik geen goedkope klanken hoor.
Wat natuurijk subjectief is maar iedereen met een beetje oren hoort het verschil tussen een cymbal en een veredeld pannedeksel.

Er is altijd wel een toepassing voor.

Zeker als je het combineert met andere splashes, om een geluidenpalet te creëren, een soort cymbal toonladder zo u wilt.

Ik combineer deze splash variërend met andere splashes van Istanbul en Zildjian van 6"-12"' en met voornamelijk Istanbul main cymbals met een enkele Sabian hi-hat: het past altijd overal tussen en valt nooit uit de toon.

Experimenteren met stacks is ook leuk als cymbals cheaper zijn; ik tenminste heb zo minder het gevoel dat de oorspronkelijke waarde en klank van een cymbal "vergooid" wordt.

Ik klap er nu al meer dan een jaar iedere dag op, en het geeft geen krimp.
De kwaliteit is dus ook ok, en zo voelt het ook als je erop mept.

Prima budget splash
Nozhan 28.11.2021
Mooie afwerking, Prima geluid. Het geeft mij persoonlijk niet hetzelfde gevoel als andere 8" splash bekken maar is op een andere manier toch wel goed voor de prijs.

Leuk!
JJQuite 19.10.2021
Klinkt hartstikke goed. Kort en fel. Precies wat je van een splash wil en dat voor minder dan 20 euro. Ik heb er al 2 jaar een bij de leerlingenset hangen, dus die krijgt genoeg klop, maar nog steeds in topconditie!

CK
Mooi bekken voor deze prijs
Cowboy Kees 18.01.2021
Zoals altijd prima levering van Thomann.
Een prima bekken met een goed geluid, zeker voor deze prijs

TM
Niet kapot te krijgen
TLB Mixing/Mastering 02.09.2017
In rock hoeft een splash niet mooi te klinken... hij moet accentueren. Dat doet dit ettertje en met verve. En hoe ik me ook probeer te laten gelden achterin de stage, hij laat het niet afweten. Hulde voor Zultan, zo klein en toch zo hard

Aja 8"Splash
Anoniem 04.03.2016
Mooie en helder klinkende Splash van brons en voor een te gekke prijs klinkt beter dan mijn paiste splash.
mooi helder en fel geluid