Zultan 16" Aja Crash

zeer goed voor een lage prijs!
MikeLucasv 25.09.2020
bij meerdere merken altijd mijn twijfel gehad of goede bekkens goedkoop kunnen zijn.
deze zultan aja's hebben dat echt! ze zijn beter dan je zou verwachten en gaan zeker zo lang mee als je andere bekkens.
ik heb er volledige sets van gehad en heb ze gebruikt op zowel kleine als grote podia!
meerdere video's en studio opnames meegedaan, en ze zijn zeker niet minder dan andere bekkens.

h
helder
handieMan 20.11.2020
Ben super blij met deze crashes. Prachtig heldere klank en faden mooi uit. Durf te zeggen als dat mag dat deze 'zul' mooier klinken dan de oorspronkelijke 'zil' ;-)

AL
Koopje
Alain Labrie 19.01.2020
Zeker gezien de prijs is dit echt een mooie crash. Klinkt veel beter dan de Thomann milenium crash. Echt een mooi helder geluid, mooie 'sizzel' en prima afwerking, absoluut geen rommel.

Super Crash
Januzzz 15.04.2017
Ik heb 3 16" inch Crash Cymbals, Deze vind ik heel fijn, doet precies wat ik wil. De duurdere Zildjan's zijn niet beter. Ik adviseer mijn leerlingen Zultan Aja bekkens.
Ze zijn goed genoeg.....

Top crash voor die prijs
Anoniem 26.02.2017
Geweldig klinkende crash en zeker voor dat geld.
Klinkt echt vele malen beter dan de "bekende merken" in die prijsklasse.

Heerlijk lange sustain en qua klank meet deze zich met vele duurdere bekkens.

Ik heb deze crash nu inmiddels een jaar en als ik mijn andere bekkens ga vervangen gebeurt dat zeker door Zultan bekkens.