Conrad Götz ZK303 Violin Chinrest Boxwood

3

Chinrest for Violin

  • Model Stüber
  • Made from boxwood with certified wood origin
  • Götz screws (closed)
  • Best Portuguese cork for contact points
  • Weight including screws.: 56 g
  • Depth of chinrest: 6.3 cm
  • Width of chinrest: 11.7 cm
  • Height of chinrest: 31 mm
  • Maximum barrel-length: 27 mm (4/4 Violin)
  • Due to manual fabrication, size may slightly vary
  • The white Götz-Signet stands for products with certified wood origin
disponibil din Iulie 2022
numărul articolului 375578
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
material boxwood
Model Stüber
size 4/4
standard screws Yes
Hill style screws No
Barrel Length in mm 27 mm
147 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Livrare aprox. între Joi, 25.04. și Vineri, 26.04.
1

3 Evaluările clienților

4.3 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Stabilitate

Măiestrie

1 Recenzie

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
E
Ich spiele ohne Schulterstütze
Erich2. 31.10.2017
und habe eine Weile nach einem hohen Kinnhalter gesucht (der nicht aussieht wie ein Einfülltrichter) und bin wieder mal bei Thomann fündig geworden. Meinen alten Kinnhalter hatte ich mir damals selbst erhöht, dieser hier hat von vornherein die passende Höhe und weiterhin die klassische Form, die ich kenne. Ich wollte ihn eigentlich in Ebenholz, wie vorher auch, bin aber mittlerweile mit dem Buchsbaum sehr zufrieden. Merkwürdigerweise ist dieses Modell mit der Höhe beim Hersteller auf der Webseite nicht mehr zu finden, vielleicht ist das also hier ein Restbestand? Ansonsten qualitativ absolut hochwertig und laut Hersteller mit Herkommensnachweis für Holz und Kork. Des Weiteren noch "um die Ecke" in Erzgebirge hergestellt, was braucht es mehr für einen zufriedenen Kauf? Also ich kann ihn absolut empfehlen.
Stabilitate
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz