DW SM906 Cymbal Stacker 6"

10

Cymbal stacker

  • 6" Straight arm attachment
  • Is screwed on existing cymbal stand to attach additional cymbal (suitable for 8 mm)
disponibil din Noiembrie 2006
numărul articolului 108008
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
with boom No
Incl. Memory Clamp No
192 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Expediere preconizată până Joi, 25.04.
1

10 Evaluările clienților

5 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Manipulare

Stabilitate

Măiestrie

4 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
Z
Beckenheber1
Zweckel1 03.11.2009
Das Stück funktioniert, ist effektiv und spart mir Gerödel und Platzprobleme mit schweren Beckenständern!
Aber warum ist die Beckenaufnahme nicht abknickbar? Das wär noch effektiver und feiner einzustellen! Da darf von DW gern noch nachgebessert werden, zumal das gute Stück auch nicht sooo billig zu erstehen ist!
Stabilitate
Măiestrie
Manipulare
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
v
sehr stabil
vulsch 12.10.2009
Sehr stabile und robust gearbeiteter Cymbal-Stacker, der sich wie in meinem Fall optimal für Spashes eignet. Leider musste ich meinen Beckenständer von Sonor aufgrund der kleineren Gewindedurchmesser etwas modifizieren.

Wichtig wäre hier auf jeden Fall noch, in der Produktangabe zu ergänzen, dass dieses Teil nur auf Gewinde mit 8 mm passt.

Fazit: sehr stabil und vor allem unerlässlich wenn man keinen "Ständerwald" haben möchte!
Stabilitate
Măiestrie
Manipulare
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
m
klein und perfekt
maceo 28.11.2009
ich war immer wieder auf der suche nach einer lösung um zusätzliche bells und splashes in mein set zu integrieren. die dw-stacker lösung ist simpel und effektiv. nach bester dw-manier verarbeitet. ein "helfer" den ich immer im hardwarecase habe.
Stabilitate
Măiestrie
Manipulare
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz