Meinl SB206 Multi-Rod Nylon S.Flex

4 Evaluările clienților

4 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Măiestrie

3 Recenzii

Meinl SB206 Multi-Rod Nylon S.Flex
129 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Livrare aprox. între Luni, 29.04. și Marţi, 30.04.
1
google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
W
Gut, schwer, rod-zweckmäßig leise
Wolfgang345 27.01.2022
Allzu viele Bewertungen gibt es zu diesen Rods noch nicht, und wenn, nicht gerade gute. Nach nun längerer Zeit Spielen mit diesen Rods kann ich nur Gutes sagen und werde mir vielleicht 'einen ganzen Karton' davon zulegen.
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
HP
Wahrscheinlich lange haltbar...
Herr Piff 06.11.2019
... aber was sind das für Besenstiele? Ich habe mir diese Hotrods zugelegt, weil ich mit Birkestäben der H-Rods nicht zufrieden war, was deren Haltbarkeit angeht.
Aber die hier liegen überhaupt nicht gut in der Hand. Die Gewichtung ist alles andere als ausgewogen und damit sind sie für mich unbrauchbar. Kein Spielgefühl will sich einstellen, Sound haut mich auch nicht vom Hocker. Matschig. Schade, dass eine Rücksendung jetzt nicht mehr möglich ist.
Vielleicht kann ich damit im Winter eiskratzen.
Die Verarbeitung ist ansonsten gut, wie man es von Pro Mark gewohnt ist.
Măiestrie
0
2
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
R
Gute Teile
Reiner64 04.10.2023
Spiele Swing, Jazz, Diner. Für mein Einsatzgebiet super.
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

Meinl SB206 Multi-Rod Nylon S.Flex