Music Man Sabre Cobra Burst

3

Electric Guitar

  • Body: Okoume
  • Top: flamed maple
  • Neck: roasted flamed maple
  • Fingerboard: roasted maple
  • Scale: 648 mm
  • Nut width: 42 mm
  • 22 Stainless steel frets
  • Pickups: 2 Music Man custom wound humbuckers
  • 1 x Volume and 1 x tone control
  • 5-Way switch
  • Music Man modern tremolo
  • Schaller M6-IND locking machine heads
  • Black hardware
  • Colour: Cobra Burst
disponibil din Aprilie 2020
numărul articolului 489472
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Colour Sunburst
Body Okoume
Top Maple
Neck Maple
Fretboard Maple
Frets 22
Scale 648 mm
Pickups HH
Tremolo Music Man
incl. Bag No
incl. Case Yes
Limited Run None
Model Sabre
Shape ST-Style
Pickup System HH
Incl. Case 1
Mai mult
19.190 lei
Transport gratuit incl. TVA
Disponibil în timp scurt (de obicei 2-5 zile)
Disponibil în timp scurt (de obicei 2-5 zile)

Acest produs a fost comandat și așteptăm să sosească în următoarele câteva zile

Informații despre livrare
1

3 Evaluările clienților

5 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Caracteristici

Sunet

Măiestrie

3 Recenzii

google translate gb
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
sh
stephen hackett 28.07.2023
beautiful guitar as always with musicman..i love the necks as i aleady own a luke
Caracteristici
Sunet
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
B
Traumgitarre Musicman Sabre
Blinzky 24.07.2020
Vor Kurzem bei Thomann bestellt, halte ich das "Ding" nun in meinen Händen und bin begeistert. Ich habe Thomann noch um einen Qualitätscheck gebeten, Saitenlage optimieren wenn nötig.
Die Verarbeitung ist Top, naja, bei dem Preis erwartbar. Normalerweise habe ich immer ein schlechtes Gefühl, solche Premium Gitarren online zu kaufen. Aber bei Thomann ist man ja auf der sicheren Seite. Die Bespielbarkeit ist außergewöhnlich, obwohl ich etwas dickere Hälse gowohnt bin. Mit den verschiedenen Schaltungen der Humbucker wird beinahe jeder Musikstil abgedeckt.
Aber die Gitarre ist schon für die bluesigen und harten Rocksounds gemacht. Die Schönheit der Maserung und der Hals aus geröstetem Ahorn ist ein echter Hingucker. Ich spiele die Gitarre über den Kemper Stage mit einer Mimic FRFR Box und gelegentlich über einen Marshall DSL 40 C Combo. Fazit: Ein Instrument dass keine Wünsche offen lässt. Einfach der Hammer.
Anzumerken vielleicht der etwas lockere Sitz des Bridge Humbuckers und der einseitige Weg des Tremolos nur nach unten. Hier deshalb 4 Sterne. Aber das sind Kinkerlitzchen.
Caracteristici
Sunet
Măiestrie
1
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

YouTube pe acerst subiect