Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
H(
Den bara funkar...
Honken (reviderad) 14.10.2017
Har inte mixtrat med inställningar och liknande, byggde däremot en basfälla i studion och fick bort mycket av rummets missljudande karaktär.

Nackdel:
Det jag kan sakna är en av och på-knapp via fjärren. I min hemmastudio är jag begränsad till att dra ner volymen på subben då jag vill ha helt tyst vid hörlurslyssning (har ännu inte hittat möjlighet att routa ljudet förbi main till hörlurar i stereo med min utrustning)
Hade då varit smidigt med en off-knapp på fjärren.

Kvalitémässigt är det inget att klaga på. Jag kör basen med mina Adam ax7:or. Nu efter ett års användning och mer, har jag lärt mig deras karaktär. Är mycket nöjd att kunna gå ner i de lägre Hz och mixa.

Trodde ett tag att jag behövde 10" eller 12" bas, men den här 8"-basen fyller med lätthet upp min studio som är på cirka 20 kvm.

j
Good small sub
jodre 20.12.2018
Really impressed and my only complaints is that when i have it is in sleepmode I have to turn the volume up too much to wake them (could easy be remedied by having it always on and reach back and manually turn it on/off but that is for me more inconvinient)

Also high pass filter is 85Hz only and even though it doesn't effect me as I don't push my speakers enough I need to use it and can run my monitors full range.

Otherwise killer sub and for my use in a really small room set at playing 70Hz and lower it really complements the A5x to get the oomph the monitors lacks

Otroligt bra basslåda!
MartinX 04.08.2022
Använder dessa som komplettering till mina A7X då jag främst skapar bass-tung musik där jag känner att A7X inte riktigt går hela vägen. Ljudet är fenomenalt, precis det jag var ute efter. Dock styrs den av en fjärrkontroll som för det mesta är ganska smidigt synd dock att man inte kan stänga av/på basslådan med fjärrkontrollen också utan man måste nå en switch på baksidan. Jag testade en rad olika positioner tills jag hittade var lådan passade bäst med avseende på fasrelationen mellan mina A7X och basslådan. För att underlätta detta finns även en fasinverterare på baksidan som flippar fasen 180 grader vilket kan vara väldigt användbart för att få till så bra ljud som möjligt i rummet. Det finns två huvudsakliga parametrar man kan styra med fjärrkontrollen och det är crossover frekvensen och ljudnivån. Mycket bra sub för dem som känner att monitorerna inte riktigt räcker till.