I lager om 4-5 veckor
I lager om 4-5 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

O
Bästa Behringer produkten
O.E. 30.09.2017
Utan tvekan det bästa Behringer säljer.
Enkel design som får kabeltest att gå snabbt. Saknar man signalgenerator i mixerbordet och ändå behöver kalibrera eller spelar in på band funkar dess tre testsignaler kanon!

Om de skulle göra en större modell med möjlighet att testa dSub skulle jag köpa direkt. Denna ligger alltid till hands i studion.

Does the job but beware no manual
Anonym 21.06.2016
No problems with quality but the lack of a manual can cause confusion, e.g. how would one know about the fact that the "intermittent" lights always light up when inserting a new cable and need to be reset to get a correct reading?

You can get the manual of the original product at http://www.ebtechaudio.com/swizzman.pdf

TL
Value for money
Thomas L. 298 21.12.2016
Alla som har studio eller håller på med musik borde ha en kabeltestare... för ett par hundralappar är det otroligt prisvärt.

R
Funkar alldeles utmärkt!
Rillowitch 07.12.2017
Funkar alldeles utmärkt för mina behov!
Lätt att ha med sig och lätt att förstå!

DB
Behringer Kabeltestare.
Davi Bowie 03.01.2022
Gör det den ska utan problem. Stor hjälp när jag löder kablar, i studion och replokalen!

C
CT100
Christian5497 19.05.2014
En mycket bra och användbar kabeltestare. Testar de flesta kabeltyper för ljudteknikern. Bra minnesfunktion för att upptäcka glapp i sladdar.