Behringer HPM1000

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
f
fille123 07.01.2018
Jag använder dessa hörlurar som ett extrapar i studion, om man t.ex. är två personer och inte kan ha igång monitorer vid sångpålägg eller liknande.

Jag behövde ett par billiga lurar för att helt enkelt höra, och var inte ute efter den bästa ljudkvalitén på marknaden. Dock överraskade dessa då de både är helt okej i ljudkvalité, men också ur komfortsynvinkel. Hantverkskvalitén är plastig, men ändå så pass robust som något plastigt kan bli.
komfort

Får godkänt tack vare det låga priset.
Anonym 14.03.2014
Köpte dessa för att använda till min multi-effekt när jag spelar gitarr. Kåporna är rejäla och stänger ute ljudet från omvärlden på ett bra sätt, men själva lurarna håller en rätt dålig ljudkvalitet. Å andra sidan ska man kanske inte begära mer från ett par hörlurar för under 10 euro! I jämförelse är det dock långt mycket bättre att använda dessa än de lurar som följer med mobiltelefoner.

hörlurar
Anonym 09.06.2016
Köpte in dessa till skolan jag arbetar på, prisvärda lurar! Helt ok ljud och god komfort för öron och huvud, också lätta att ställa in. Ännu ett plus med dessa är att de endast har 2 meter kabel, en fördel när man ska packa ihop efter lektionstid!

MB
Don't fit on humans
Mr. Borg 18.01.2019
These headphones are uncomfortable and the sound is bad. Don't buy.

MS
Billigt budget val
Mattias S. 23.01.2014
För priset är det ok men lurarna sitter dåligt och känns väldigt plastiga. Ljudmässigt ok. Funkar för att spela in en slask hemma men förstås inget för den som ska spela in och mixa seriöst.
komfort

Bra hörlurar till ett bra pris
Stefan7007 22.04.2013
Det här är det andra paret av samma sort som inhandlats (ett par till mig, ett par till frugan) Har svårt att tänka mig bättre ljud till det här priset. Behringer är definitivt ett pålitligt fabrikat.