I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

DD
Danny Dashboard 07.05.2021
Hemmafixare, så ta mitt betyg med en nypa salt; Givet att produkten inte spelar i proffsligan (har t.ex. "bara 48kHz" hantering och en PSU) så är jag väldigt nöjd med Wing:en. Den riktar ju sig inte till proffsen. Det finns några svaga designdelar (t.ex. "channel strip" uppe till höger som känns trögjobbad) men slutbetyget, tack vare att pekskärmen, är att mixern är väldigt lättjobbad och flexibel. Tänket med att separera "source" från "channel" känns intuitivt. Ytterligare en bonus är att man kan återvända X32-prylar (X32, X32R, S16) t.ex. som tänkbar monitormixer etc). Kompabilitet med Midasprodukter också utmärkt; själv kommer jag använda med DL32 och DP48. Tre AES50-portar är också en bra utökning.
Slutbetyg: Mycket nöjd!

O
excellent!
Ola. 15.01.2020
you can't get more mixer for this money!

ls
enkel och logisk
ljudtekniker sedan -93 03.11.2020
Har haft denna sedan mars -20 och är helnöjd med hur användarvänligt och logiskt uppbyggd menyer och inställningar ligger i bordet. har aldrig jobbat med ett digitalbord som känns så logiskt. har rattat såväl analoga som digitala Tascam, Hill, Mackie, Roland, Yamaha, Allen & H samt diverse Soundcraft-bord mm genom åren och måste säga att denna är rakt igenom en kanonmaskin med stora möjligheter och kristallklart ljud för små pengar.

C
Christian5497 24.05.2020
Helt enkelt en grym mixer med massor av möjligheter.
Kanske inte en "nybörjar-mixer" men för den som vill ha lite mer än "basics" är denna helt enorm!