Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Måndag, 22.04. och Tisdag, 23.04.
G
En riktigt bra mixer med ett riktigt bra pris.
Georg389 13.08.2016
Mixern är liten och smidig i formatet, ryms i ett 19-tums rack. Men kapacitetsmässigt och funktionellt är det en stor mixer. Pre-amps konstruerade av Midas, låter otroligt bra, EQ-n är jättelätt att jobba med, särskilt när man använder skärmen. Och glöm inte alla inbyggda effekter!

Med den inbyggda RTA-n med 100 band, eller spectografen hittar man feedback på ett ögonblick, både i monitorer och FOH.

16 in och 8 ut till det priset är enormt bra, och därtill 3 års garanti om något skulle hända. Det ger säkerhet. Med en S16 och en CAT-5 kabel kan man dubbla ingångarna till 32, och utgångarna till 16 st. Multikanalsinspelning till DAW funkar perfekt över USB.

Självklart går det att styra mixern trådlöst från en i-Pad, eller sätta upp hela mixern off-line med gratisprogrammet X32 Edit i en dator.

Jag blev väldigt positivt överraskad av att allt är så logiskt uppbyggt, och det är väldigt lätt att hitta reglagen man behöver i en stressad situation. Användarvänlig!

Varför betala flera gånger mer för andra fabrikat när de inte kan prestera mer? Ett dyrt varumärke ger inte automatiskt ett bättre ljud.

Ska snart köpa min andra X32 Producer.