Boss PSA 230S Power Supply

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
R
Alla tiders strömadapter
RolfMarie 05.07.2020
Tröttnade på att använda batterier till mina Boss-pedaler, så jag köpte den här helt enkelt, vilket gjorde jobbet felfritt. Jag har mina pedaler uppe på min förstärkare och kör med dubbla lådor så kabel-längden hade gärna kunnat få vara lite längre för min del. Jag har el-uttaget precis vid foten på min stack så det funkar hur bra som helst men lite flexibilitet hade inte skadat. Jag undrade först vad den lilla "klumpen" var längst ut på sladden, men sken upp rätt snabbt när jag fattade att man kan klämma fast den på baksidan av förstärkaren i "handtagen" där man snurrar sin strömkabel för att hålla kabeln på plats. Väldigt snitsig detalj får jag säga.

Är du trött på att slösa pengar på batterier, så bara slå till. Inget snack om saken!

F
Boss quality
FreddS 01.08.2021
Boss quality
Noise free as you would expect from a Boss produkt

T
Good product
Tordapa 07.07.2018
Dont buy budget when it comes to power supply. Today I have that realy good powerplant from Thomann, but I had this one for years suppling my pedals. No hum or other artifacts att all. This is a very good product, Boss is delivering

N
Stabil ström
Niklas1387 13.01.2014
Den här fungerar i ur och skur, mycket stabil strömförsörjning som klarar av att förse många pedaler med ström. Har man väldigt många pedaler så kan man ju köpa 2 och köra en daisychain.

Kanon
Anonym 20.12.2016
Lite dyr kanske man kan tycka först men definitivt värt och lägga de extra kronorna på denna adaptern. Känns rejäl och är stabiliserad. Plus för lång kabel!

Anonym 08.09.2016
Funkar som den ska. Helt OK

E
Bra
Erik4782 22.08.2014
Snåla inte in på denna då den har bra kräm att driva flera pedaler också.

J
Power
JackRabbit 29.01.2018
Works perfect with all BOSS effect pedals.

Solid strömförsörjning
Anonym 04.07.2016
Levererar stabil ström, lite krånglig att packa ned, men det är väl alla sladdar. Bra köp helt enkelt för dina pedalers skull!

Stabil adapter
Martin7408 15.01.2014
Köpte denna till min Space Echo och gör sitt jobb väldigt bra, strömmen är väldigt jämn osv. Dock kan jag tycka att sladden lätt skruvar sig lite grann, och känns lite smått plastig. Annars mycket bra! Funkar även jätte bra tillsammans med Visual Audios förgrenar sladd, de sitter tätt i kontakten osv.