Cordial CCI 3 PR

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
G
Bra kabel
Gingerale 11.10.2020
Smidig kabel med bra kvalitetskänsla. Gjutna ändar och kabeln i sig är mjuk och följsam. Perfekt pris/kvalitetsratio. Inget att klaga på, rekommenderas. Har man input-jacket på gitarren på sidan vill man ha en sån här, sen byter man håll när man ska koppla in stratan istället.

P
En gedigen instrumentkabel
Philipozz 22.07.2017
Efter att ha köpt en ny gitarr där jacket sitter på gitarrkroppens kant, kände jag att jag behövde en kabel med vinklad kontakt, för att kunna dragavlasta den i axelbandet på ett snyggt och smidigt sätt.

Jag tycker att den här kabeln gör precis det jag vill att den skall göra, och jag känner mig väldigt nöjd med köpet.

Pålitlig
Anonym 21.09.2015
Rekomenderar denna kabel starkt. Inte haft något problem alls med den och har absolut inget ont att säga om den. För detta pris ser jag inte hur du kan hitta något bättre.

T
Great quality
Trumjazza 11.06.2019
This is a great looking cable, feels solid and easy to wind up. Sounds great also. Working perfectly with my electric guitar plugged in to my amp or my iRig. The velcro bands are a very nice extra feature to keep the cabled rolled up.

Z
Gör det den ska
Zibet 04.10.2020
Helt ok sladd som gör det den ska. Kontakterna kan ha en tendens att skruva upp sig, förutom det är den finfin.

P
Bästa köp!
Peter4189 25.05.2021
Bra sladd till bra pris som håller hög kvalitet. Har helt gått över till Cordial.

TJ
Inte så pjåkig.
Tor J. 21.05.2016
Gör det den ska och tål att rullas över med stolen. Great stuff.

Bra
Salke 19.06.2017
Gör det den ska och känns som bra kvalité trots det billiga priset

O
Perfekt gitarrkabel för hemmabruk
Ormen 28.10.2022
En rak och en 90 graders teleplugg men en flätad kabel i lagom längd. Hög kvalitets känsla på material och tillverkning samt snygg att titta på.

Great quality and price!
Anonym 22.05.2016
I use this cable between my pedals and my amp. The angled connector makes the whole kit neater and helps keep my playing area tidy.