Cordial CPM 3 FW BAL

11

Balanced Audio Cable

  • XLR female > 3.5 mm stereo jack
  • Completely wired through
  • Neutrik connectors
  • Cable Type: CMK 209
  • Length: 3 m
  • Colour: Black
Tillgänglig sedan April 2014
Artikelnummer 335491
försäljningsenhet 1 Styck
Length 3 m
Connector 1 XLR 3-pol female
Connector 2 Mini Jack 3,5mm TRS male
207 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
1

11 Kundbetyg

4.8 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

6 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
w
Symmetrisches Audiokabel
wicked 12.08.2019
Ich habe mir dieses Kabel bestellt, um ein externes Kondensatormikrofon an meinen Camcorder anschließen zu können.
Die Verbauten Stecker wirken wertig, was keine Wunder ist, denn es sind Stecker von Neutrik.
Das Kabel an sich hat einen recht kleine Querschnitt, lässt sich aber hervorragend wickeln.
Da die Audiospur meines Camcorders im Stereopanorama aufnimmt, das angeschlossene Mikrofon aber ein Monosignal schickt bleib beim ersten mal eben eine Seite im Panorama ohne Signal.
Die Lösung für dieses Problem liegt in einer kleinen Lötarbeit. Man muss lediglich eine Brücke zwischen Tip und Ring erzeugen und schon hat man auf beiden Seiten des Panoramas Signal anliegen.
Es gibt keinen Grund zur Beanstandung!
Gutes Produkt!
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension