Cordial CSI 3 PR-175

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
Great cable
Anonym 09.01.2017
This cable is absolutely perfect for my needs. It is my main connector between my roland speaker and yamaha electric violin. The sound is really good as i would expect from Cordial brand. I love the angled corner on the one side which is really useful for connecting into instrument side.
The cable feels sturdy and of good quality materials. The connectors being gold neutrik do not disappoint.
The cable itself also feels sturdy while still being flexible, anti tangle type material.

I would recommend this cable to anyone, as after daily use for over 6months it has yet to let me down.

DJ
Hög standard
Dan J. 08.02.2017
Använder den till bas, främst till min semiakustiska Eminence kontrabas. Lite tjockare än en vanlig kabel, men ändå följsam. Har inget att klaga på i ljudet. Har hållt i ett par år nu. Fick beröm av en yrkesverksam ljudtekniker en gång för att jag hade så proffsig kabel till min bas :)

KS
Toppen kabel
Krister S. 13.01.2014
Den här kabeln har funkat utmärkt i snart fem år och än har jag inte märkt att den börjar bli dålig. Jag gillar längden och att kontakterna är förhållandevis små. vinklade kontakter är också alltid toppen

Fantastisk kabel!
Anonym 03.01.2017
Tjock och kraftig men ändå smidig kabel. Har pålitliga Neutrik-kontakter, låter bra, är hållbar och kostar inte skjortan!