Cordial CTM 5 FM-RD

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 25.04.
Bra xlr
Anonym 20.02.2017
Gillar verkligen alla cordials produkter. Man kan verkligen lita på att det är bra kvalitét på grejerna man köper. Använder xlr-versionen i studion, live, micar, från keyboardmixrar, efter di-boxar. You name it.

Kan användas till allt. Håller grymt bra, en fördel att det finns massvis med längder och färger också. Bästa xlr-kabeln för priset om du frågar mig. Den konkurerar med kablarna som kostar med än det dubbla.

5/5

C
Great
CarlitoDrummer 17.03.2020
Works great, no problems and had it a couple of months. Also nice to get it in a different colour than black which makes it easier to manage

MF
Snygg mickabel
Marcus Frisk 11.06.2017
Har inte använt den speciellt många gånger men köpte den till en hemmastudio och har knappt använt den där utan har den nu som reservkabel till ett PA system.

Good plugs. Usually the weak part but not here.
Anonym 07.12.2016
Good, red cables are all good. I feel it brings out the passion in my voice, seriously

r
Bra köp
robro 03.03.2015
Köpte denna sladd för att ha när jag mickar upp min stärkare. Jag har inte upplevt några problem med sladden så jag är mycket nöjd. Det är fiffigt att man kan välja mellan en massa olika färger, det blir lättare att hålla koll på sladdarna när de går in i mixerbordet. Rekommenderas varmt!