Cordial CFM 5 VK
tillgänglig inom kort (normalt 2-5 dagar)
tillgänglig inom kort (normalt 2-5 dagar)

Denna produkt har beställts och förväntas komma under de närmaste dagarna.

Ska det vara så svårt att göra en bra hörlurskabel?
Per Ängkvist 08.02.2021
Man kan åka till månen men uppenbarligen kan man inte göra en driftsäker hörlursförlängningskabel. Dessa är de bästa jag har hittat till rimliga pengar på marknaden men ändå så glappar det. Då jag och mina kunder ofta behöver förlängningskabel i studion är detta otroligt irriterande. Försök att spela bra med glappande ljud i öronen! Det är alltid sladdhonan som är akilleshälen. Det verkar inte att gå att göra sådana som funkar bra.
Numera löder jag mina egna kablar med en bra chassihona och en elektronikbox istället. Något för Thomann att sälja kanske!

SS
Stefan S. 733 25.07.2017
Förlängningskabel för hörlurar med bra kvalitet, rejäla kontakter och bra kabel. Har köpt flera stycken och använt dem i mitt bands replokalstudio. Högsta betyg !

Billig kabel av god kvalitet
Anonym 20.08.2016
Har haft den här kabeln i några år och använt den ganska så sparsamt. Den har fungerat bra och jag har inte upplevt något att klaga på. Jag har flera Cordial-kablar och är nöjda med allihopa. Rekommenderas.

Cordial
Andreas4671 07.11.2014
Väldigt bra kabel om du vill förlänga räckvidden på dina hörlurar. Flexibel och hög kvalitet. Kontakterna är toppen. Honkontakten greppar inkopplade hanar väldigt bra.

Tvivla inte en sekund till om du är i behov av en ny kabel! Cordial gör bra grejer till rimligt pris!

Kvalitetskabel
Anonym 27.11.2016
Schysst följsam gummikabel i bra kvalitet. Levereras med enkla kardborreband så man slipper tejpa vid förvaring. Jag använder den främst i hemstudion för att förlänga kabeln till hörlurar.

J
Quality
JoMM 16.03.2018
A really good cable that does its job perfectly and is well enduring.

Gör det den ska!
Anonym 03.10.2016
Bra kabel som känns som att den är av bättre kvalitet än vad priset avslöjar. Inga konstigheter, ingen märkbar skillnad på ljudkvaliteten jämfört med om jag kör utan denna förlängning.

H
Grym kvalité och gör det den ska
Hermelin999 14.04.2023
Perfekt för att förlänga kabeln för headsets.

DP
Förlängningskabel 6,3 tele
Dj Pdee 20.09.2022
Mycket nöjd med min nyinköpta kabel, mjuk och följsam kabel och dessutom prisvärd.