805,08 kr / l •

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 25.04.
Bra produkt!
Anonym 11.03.2016
Jag använder detta var enda gång jag gör service på mina gitarrer. Alla gitarrer jag använt detta på har haft en rosewood greppbräda och resultatet har alltid blivit bra.

Denna produkt har jag applicerat efter jag rengjort greppbrädan. Jag har alltså inte använt den som ett rengöringsmedel. Jag använder produkten gör att få tillbaka lite fukt i träet för att det ska bli lite mörkare igen. Greppbrädan känns även fräschare!

Använd i måttliga mängder!

JF
Gör vad den ska, kan inte ge annat än 5 stjärnor
J. Fors 15.04.2021
Är perfekt för att ge gitarrhalsen ett nytt liv ifall den torkat ut.

Är helt ok för att rengöra mindre smuts, men om man har en riktigt smutsig greppbräda så bör man använda något starkare för att tvätta den, och sedan använda den här för att se till att greppbrädan inte torkar ut efteråt. Den lilla bomullsbiten fäst på flaskan kan lätt bli lite lortig ifall greppbrädan inte är ren när man börjar stryka på, men det tar inte bort funktionaliteten av den, utan ser bara lite trist ut efter några användningar.

Generellt sett så skulle jag säga att denna produkt är en mycket bra vårdprodukt för att behandla torrare rosewoodgreppbrädor, men också för att behålla greppbrädor i ett gott skick.

GB
Korkad kork
Georg B 01.11.2015
Inga klagomål på själva innehållet i flaskan men *** vad less jag blir på dab-o-matic-applicatorn. Hur mycket jag än klämde kom inte en enda droppe ut. Det hade inte varit så dåligt om det gick att ta ut klumpen och använda som en vanlig flaska men nej! Valde att såga av skiten för att hälla över i en annan flaska. Förmodligen fungerar de flesta exemplaren men var redo att bli frustrerad om ni köper denna.

PR
Great
Pisto Rock'n'Roll 18.01.2022
Just what you need to maintenance your fretboard. Keeps it smooth and nice.

I bit messy
Mrjazzy 06.02.2022
Ok but dont over-use it gets verk messy

YA
Yamaha APX600 15.09.2021
Utmärkt fräsch citron doft.
Tjänar sitt syfte väl.
Nöjd kund

H
Fräschar upp och luktar gott
Hobbie 23.06.2021
Ger nytt liv till gamla greppbrädor och hjälper till att få loss gammalt ingrott smuts. En flaska räcker väldigt länge.

B
Easy to use
Beyondthestring 11.09.2023
It is easy to use and you can not accidentally drop too much oil because it has a brush on the top which work only when you push it down on the fretboard, very efficient

TJ
Över förväntan
Tom J 08.10.2014
En väldoftande, billig och dryg olja som gör sitt jobb oerhört bra. Jag har applicerat vid varje strängbyte och flaskan håller i flera år. Väldigt enkel att applicera med sitt "filt-munstycke".
Trät blir rengjort, väldoftande och får en vacker nyans av nyoljat.
Rekommenderar varmt.

Lemon oil...
AlexMusicTeacher 26.08.2020
Works well. It's lemon oil. Nothing more, nothing less. The felt top applicator is a nice addition, though.