Fender Amplifier Jewel Blue

63

Light Display

  • "Jewel" shape
  • With facet cut
  • Colour: Blue
  • Fender standard since 1950
Tillgänglig sedan Juli 2009
Artikelnummer 234069
försäljningsenhet 1 Styck
144 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Fredag, 26.04.
1

63 Kundbetyg

4.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

26 Recensioner

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
G
Pour un petit changement de look, impeccable!
GregVDS 12.07.2019
Petite pièce bien pratique pour changer le look d'un ampli, ou simplement remplacer en cas de casse.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
RS
bright and clear
Renan Santos 07.09.2020
very blue, very pretty :)
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
am
Der Stein der Blauen
andi maschine 16.05.2012
Sieht prima aus und macht was her, allerdings ist er zum Bugera V5 Amp nicht hundertprozentig kompatibel. Bei diesen Bugera Dingern sollte auf jeden Fall niemand auf die gleiche Idee kommen wie ich und den Bugerajuwel versuchen aus der Front zu schrauben!!! Er passt prinzipiell auch im Bugera, aber man braucht etwas Geschick und eine flache Mutter, die auf dieses schicke Lämpchen hier drauf passt und vorausgesetzt euer Bugera leuchtet orange, sieht es etwas matt aus, wenn eine orange LED durch den Fender Jewel hindurch zu leuchten versucht! Es war eine bl*dsinnige Idee von mir, meinen Bugera mit diesem viel zu gut verarbeiteten Fender-Lämpchen veredeln zu wollen, Fender bleibt eben Fender :)

(...und Bugera Bugera!)
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension