stabilitet

funktion

Gator G-Mixerbag-1306

Leverans beräknas mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
MarcusAn 03.10.2017
En väska av riktigt bra kvalitet. Jag använder den till min XR18 och det fungerar bra, men för just XR18 är väskan aningen tight. Den kunde ha varit några centimeter större åt alla håll, nu måste sitter den trångt och det krävs att man lirkar ut den. Skulle vara bra om man fick plats med fler tillbehör. Trots detta är det ett bra val för både XR18 och andra mixers i X-Air serien!

Tajt och stadigt
Anders3393 01.04.2018
Fodralet är verkligen måttsytt för mixern (X-Air 18), nästan lite svårt att få ur mixern med bara två händer. Nätkabeln till mixern går att ha ovanpå mixern i fodralet, men även där lite tajt. Kabelfodralet har plats för usb-kablar och nätverkssladdar. Bra handtag och axelrem.

a
Helt ok bärväska!
abblin 17.08.2017
Väskan känns stabil och rejäl. Snygg och smidig väska för att få med sig sin mixer och lite kablar. Dock är det lite trångt om man har XR18, vilket gör att man får lirka ut mixern ur väskan. Skulle önskat att väskan vore lite större så man även får plats med lite fler tillbehör. Annars väldigt nöjd.

Enkel tross
MickeD 02.08.2018
Fördelar: Låg vikt.
Nackdelar: Svår att montera på grund av plastmaterial i kopplingar, plasten spricker lätt när man trycker in rören i kopplingarna.

LW
Bra väska men för tajt.
Linus W. 08.12.2017
Mer transportväska än att kunna rymma en XR18 även vid användning. Strömkabeln kopplas i på sidan och väskan är för tajt för att lyckas klämma i strömkabeln och behålla mixern i väskan.

N
Perfekt skydd till XR18
Nygren 20.12.2017
Passar perfekt till min XR18.

Bra
Anonym 27.02.2017
Smidig väska som fyller sin funktion.