Global Truss 812 Half Coupler

Leverans beräknas mellan Tisdag, 2.04. och Onsdag, 3.04.
LT
Billig och då oxå inte perfekt
Lars T J. 14.07.2015
Fungera fullt ut och är billig. Kvalitén har jag inte upplevt billig och har inte haft någon som gått sönder. Men däremot finns det två brister som kanske priset avspeglar... Gängen är för kort och ofta skruvar man ut vingmuttern så den lossnar. Vingmutterns vingar är för små och räkna med ont i tummarna... Så om inte budgeten är för tajt köp istället en lite dyrare modell ex <a class="article link" href="https://www.thomann.de/se/doughty_t_58122.htm">Doughty T58122 Half Coupler 75kg</a>

MS
Tross hållare
Mikael S. 01.01.2014
Vill påstå att dessa hållare funkar kanon och det är lätt att arbeta med dessa hållare. Går snabbt att få dem på lampan man ska hänga upp. Dessa hållare ger heller inga märken på trossen.

LP
Suverän truss klämma
Lars-Göran P. 27.04.2017
En klamp som fungerar till allt från att hänga en enkel parkanna till att sätta på en projektor, Tålig, slitstark och funktionell.

F
Otroligt bra pris!
FredrikH 04.03.2016
Jag kan inte se varför man ska köpa en dyrare clamp av denna sort. Den känns stabil, lätt att montera på lamporna och klämmer åt bra runt en 50mm truss.
Supernöjd!

Riktigt bra couplers!
Anonym 09.06.2016
Använder dessa för att hänga alla mina ljusarmaturer

Mycket bra couplers för sitt pris.
Sitter stenhårt om man har starka nypor eller skiftnyckel!

Har faktiskt inget att klaga på gällande dessa!