Glockenklang Quattro 8 Ohms

2

Bass Cabinet

  • Equipped with: 4x 10 " speakers with horn
  • Rated power: 800 Watt
  • Impedance: 8 Ohm
  • 103 dB / 1W / 1m SPL
  • Frequency range: 36 - 18.000 Hz
  • Dimensions: 640 x 595 x 435 mm
  • Weight: 37 kg
Tillgänglig sedan September 2015
Artikelnummer 371191
försäljningsenhet 1 Styck
Power Handling 800 W
Max. SPL 103,0 dB
Frequency range 36 Hz – 18000 Hz
HF-Horn Yes
15 290 kr
Alla priser inklusive moms
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
1

2 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

funktioner

ljud

hantverkskvalitet

2 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
A
Wahnsinn!
Anonym 14.03.2017
Ich spiele die Quattro mit meinem Rickenbacker 4003 über den Orange OB1-500.

Sie ist sehr direkt mit erstaunlich tiefen und definierten Bässen, klaren aber unaufdringlichen Höhen, und das ohne den Klang meines Rickenbacker zu verfälschen.
Allerdings hört man auch alle Spielfehler, was aber zur Verbesserung des eigenen Spiels führen sollte ;)

Mit dem verzerrten Sound des OB1 wird die Box zum brachialen Monster mit Druck und Reserve ohne Ende!

Sehr robust gebaut und auch noch gut alleine zu tragen.

Mit der 8-Ohm Variante wollte ich mir die Option freihalten, eine zweite Box anzuschließen, wobei die Quattro aber alleine vollkommen ausreichend ist!

Alles in allem die beste Box, die ich bisher gespielt habe!
funktioner
ljud
hantverkskvalitet
3
1
Anmäl recension

Anmäl recension