Gravity KSX 2 Keyboard Stand

Leverans beräknas mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
B1
Bra stativ.
Basen 1967. 24.01.2022
Ett typiskt X-stativ. Gravitys produkter är bättre än övriga likvärdiga så är även detta stativ. Jag tycker dock inte om deras fåniga gummiringarna i olika färger. De brukar glida av när jag flyttar stativet.

Jag har mina keyboards hemma. Ibland tar jag med mig dem till en kompis men jag spelar inte keyboard i bandet. Jag spelar bas i bandet.
Gummiringarna är väl en kul grej men lite onödiga. Men gravity är bra produkter.

Jag tycker inte det finns något perfekt keyboardstativ. Jag önskar jag hade möjlighet att göra ett eget. Jag är tillräckligt kunnig i metallarbeten som behövs men saknar verktyg och svets.

Jag vill kunna ställa in höjd bredd vinkel efter egna önskemål. Jag vill att den översta keyboarden ska kunna justeras någon decimeter högre upp från den lägre keyboarden för att man ska kunna se den undre keyboardens reglage utan att behöva vika överkroppen.

Men det finns inga sådana stativ för några 100-lappar. Gravity är bra. Köp stativet utan att tveka. Bra svetsfogar och bra lackering. Det är rakt och man justera fötterna om golvet är ojämt. Smart detalj.

V
Does what a stand should do
Vinter 09.11.2020
A sturdy and reliable keyboard stand for your piano and the likes! Easily adjustable and does not wobble or slide at all with my Yamaha P45. However, a little saddened that the rubber where your piano sits on can not be adjusted since my P45 can only sit on one side (front or back) while the other side has contact with the metal itself.
funktion

Nytt märke på marknaden, intressant.
Marcus3731 22.01.2016
Ett bra och stabilt keyboardstativ som har de funktioner som man behöver. Stativet är relativt lätt och enkelt att transportera. De lysande gröna gummidetaljerna, för färgkoder, kan man byta mot medskickade svarta om man önskar. Jag har precis fått hem detta stativ, men det känns som att kvalitén är bra och att stativet kommer att hålla i många år framöver.

L
Stabilt
Ljushuvud 24.09.2020
Stabilt och bra
Lite onödigt med vissa gummidetaljer som kan "tappas" bort dock.
Annars helt OK

Its a stand, what else?
Albin33333 30.06.2020
Havent had any problems with it.
Would buy again.