I lager om 1-2 veckor
I lager om 1-2 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Anonym 09.07.2015
Jag köpte den här med hjul för att jag var trött på att bära runt på samma typ av Hardcase utan hjul. Ena hjulet har spruckit efter bara 5 flygresor med ganska lite dragande på cymbalerna. Skumgummit på det uppdragbara handtaget kläms fast emot en plastutgjutelse som slet sönder gummit när jag skulle ha upp handtaget första gången.

På min tidigare Hardcase kröktes mittenbulten som håller fast cymbalerna. Nu har jag gått ner i cymbalstorlek på min reseuppsättning för att undvika detta. Men jag kan redan se en tendens till att den börjar bli sned.

Försök hitta en annan "hardcase" med hjul om du behöver en. Ska du inte ut och flyga så rekommenderar jag dig istället att köpa en liten pirra ( dragkärra med två hjul) med vettiga gummi-hjul och spänn fast din trumutrustning på den istället.

FL
Stadig
Fredrik L. 22.08.2019
Mycket bra case och så bra med hjul! Mitt case saknade 'stoppar' till handtaget och en nit som håller fast banden till locket. Annars allt guld