Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
Imponerande
MrInternet 14.01.2022
Jag vet inte hur dom gör det. För 1450:- fick jag en riktigt bra gitarr, det känns nästan som stöld!
Gitarren låter mycket bra, känns skön att spela på, håller stämningen bra, och alla rattar m.m. är helt felfria. Jag behövde bara byta strängar, sänka höjden på strängarna något, och intonera (precis som när man köper en gitarr av betydligt högre prisklass).
Om du vill ha en ny SG-gitarr till ett bra pris och du inte är en märkessnobb, köp denna!

MD
Allting levde upp till förväntan
Martin Dr 12.04.2021
Tog gitarren till en bekant men långt större kunskaper än mig, gitarren levde upp till Harley Bentons goda rykte och inget behövde göras förutom att stämma gitarren.

Bygg kvaliteten är fantastiskt utifrån pris och jag har bara hittat ett mindre skönhetsfel på halsen, inget man tänker på eller märker vid första anblick.

Otippat bra!
Stu2 26.01.2021
Det var lite otippat att för det priset få en så pass bra och skön gitarr att spela på. Köpte den till sonen men lånar den ofta och spelar själv på den. Harley Benton är tydligen ett above midrange märke att hålla ögonen på.

bra gitarr för billig peng
Anonym 08.02.2017
jag köpte denna gitarr för att jag ville ha en sg modell. blev possetivt överraskad utav den. skön att spela på och håller stämningen grymt bra. ljudet är sådär men byter man ut en mic så är det en toppen gitarr för nybörjare samt erfarna.

DJ
Harley Benton Dc-580 Ch vintage series
Doctor JB 20.03.2024
För detta pris är denna gitarr helt underbar, min kom felfri. Sänkte bara strängarna lite. Oljade in greppbrädan och bytte senare till nya strängar Earnie Ball 10-46. Sen var det bara att spela och njuta av spelkänslan och ljudet. Tack Thomann!