Harley Benton FPC-28 Flat Patch Cable

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 25.04.
t
Great patchcable for pedals!
trulss 15.06.2022
Really recommend this cable for your pedal board. Super cheap and the sleek design let you put the pedals very close to each other which I really like to do.

Stickan 08.01.2020
Perfekt, speciellt när det börjar bli trångt på pedalbordet och man behöver flytta ihop pedalerna

Anonym 30.08.2022
The flat surface looks clean. Have not had any problems for the couple years that I have used them

V
Bra kabel
Villenator 07.12.2022
Bra kabel till bra pris.

B1
Lika bra som dyra.
Basen 1967. 31.01.2023
Varför betala mer för något som en kabel mellan två pedaler. Behövde något längre kablar mellan några pedaler pga placeringen på pedalbordet. Funkar perfekt inget brum eller missljud.

L
Lika bra som dyrare liknande produkter.
Lars5995 17.02.2023
När det började komma patchkablar med dubbla isoleringar köpte jag såna och fick tystare pedalbord. De var dyra, men värda pengarna. Sen såg jag dessa, som också har dubbel isolering. Först kopparflätan, sen ett isolerande plasthölje för ledaren.
Chansade och beställde några. Är jättenöjd, inte minst med priset.
De gör ett lika bra jobb som mina dyrare kablar. Finns ingen anledning att köpa dyrare patchkablar.