Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
L
Mycket låda för pengarna
Lådan 11.04.2017
Jag köpte denna låda för att koppla till min Traynor YGL 3a.

Jag var lite osäker på kvaliteten på själva lådan innan den anlände, men det visade sig att jag inte hade någon anledning att oroa mig. Lådan känns välbyggd och även om det finns lådor som är bättre så kostar de många tusenlappar mer.

Ljudet är dock det avgörande och den låter otroligt bra! Den här låtan är inte bra för vad den kostar utan den är bra, punkt slut. Att den sen är otroligt prisvärd är en fin bonus. Elementen i sig är billigare med den här lådan än om man skulle köpa dem var för sig.

Jag kan inte uttala mig om hur den klarar turnelivet, men i repan och studion funkar den i alla fall utmärkt!

R
Best deal ever for a metal guitarist!
RolfMarie 24.11.2017
This cabinet is the best thing ever. The more or less ultimate element for rock/metal packed in a cheap box to lower the price. The sound is great and really sharp. It's one of my best buys.

A negative thing though is that I wanted to take off the wheels and one of the screws at the bottom where more or less totally demolished, so I had to unscrew the entire backside just to get it off. Seems a little bit cheap & low-quality, but I assume that's part of the insanely cheap price for this cabinet.

Stop thinking and just buy it!

KE
Otroligt prisvärda fyrtolvor
Kent E. 22.02.2016
Min första Harley Benton G412A Vintage fungerade kanon ända tills vi hade ett brutalt regn här och vår lokal blev översvämmad. Det var inte så mycket att göra mer än att gå hem och beställa en ny. Sen hittade jag en till begagnad så nu har jag 2 ... allt som allt har jag alltså haft 3 st. Att få en låda med 4 celestion V30 element till det priset är otroligt. Jag använder dom till en Marshall JVM410H och det låter otroligt bra ..

H
Hellish 24.09.2017
Sjukt bra ljud för pengarna. Men de kosmetika är sisådär. Men den ska ju låta så utseendet skiter jag i.

C
Harley Benton vintage 30 4x12
Conny1960 29.08.2023
Låter exakt som Marshalls vintage 30 men till halva priset..Top Notch.