I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Fantastisk kvalitet relaterat till priset!
Anonym 24.04.2016
jag köpte den för att ha en gitarr som jag vågar ta med vart som helst. Det vågar jag inte med mina andra dyrare gitarrer. Den fungerar helt ok. Den stämmer bra, ser fantastisk ut och låter bra. Jag har bara haft den i en vecka och hoppas att den är lika bra om några år. Jag tycker att den är prisvärd.

AR
Helt OK
Arizona River Band 15.02.2021
Det här är den vackraste gitarr jag sett! Låter suveränt MEN jag har enorma problem med G-strängen. Den bends jättelätt (Banden???) Levereras med 010 strängar... funderar på att gå upp till 011. Finns det någon mer som har problem med stämningen/intoneringen? Mitt betyg, som blir negativt, hamnar på hantverkskvalitet (stämningen) i övrigt super!

W
Wolvie 23.08.2019
Absolutely awesome guitar that looks stunning and sounds incredibly good. Once again Harley Benton knocks one out of the park.

C
Amazing
Capocino 20.12.2022
Jazzy fuzzy rocky.....a keeper.

U
Ohygligt bra gitarr för pengarna
Ulf4407 23.12.2015
Det var en del finjustering men helt ok vid leverans.
Efter ett antal års användning. Den håller bra över tid och blir enbart bättre och bättre ju mer man använder den.