I lager om 10-13 veckor
I lager om 10-13 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

LA
Du får mer än du betalar för.
Lord Abbath 26.02.2022
Halsen var riktigt trevlig med välslipade band och trevlig spelbarhet. Intonering och halsjustering var inga problem. Sett till vad man betalar är det en grym yxa man får. På min var det en del mindre estetiska missar som inte påverkar gitarrens funktion, men det tycker jag man får ta med tanke på pris. Jag har spelat på den varje dag sedan inköp och den börjar sakteligen bli en av mina favoritgitarrer.

j
A nice V-style guitar.
janneBe 12.10.2018
Resonally good V-style, plays well without adjustment. Tuners could be more stabile but whe I get my ordered Graph Techs it will be ok. Pick ups not the best but accepable. Very comfortable to play.

P
Mycket nöjd
Pigge 12.09.2023
Egentligen är det ganska otroligt att man kan sälja denna gitarr till så lågt pris. Man nästan förväntar sig trubbel men icke! Vacker som en dröm, felfri finish superskön att spela på och superbt ljud. Hantverksmässigt är den felfri. Jag kan varmt rekommendera denna gitarr

PS
Oslagbart pris
Pat Scab 23.11.2018
Helt ok byggkvalitet. Lite småmissar men inget som syns direkt. Spelbarhet och ljud är riktigt bra. På det hela väldigt mycket för pengarna.