Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
R
Du milde tid!
Rundis 07.03.2021
Herregud, var ska vi börja. Denna robusta lättviktaren överraskade verkligen mig. Den har full potential att starta krig med grannarna med sina 200w, men jag har faktiskt med hjälp av denna äntligen slutit fred med grannarna då man kan ställa om den till 2/20/200w.

Fördelen med denna modulator-stärkaren är att du kan på mycket svagare volym få ut det här crispa, varma och fulla ljudet utan att bälta på som du oftast behöver göra i en traditionell rör-stärkare.
Power on, fullt ös.

Den har fler banker och platser för att spara presets än vad jag någonsin kommer fylla, inbyggda effekter som chorus, reverb, delay. Ändra cabinet-typ, Redbox för direct input så du kan köra den direkt in i ditt audio-interface. Bluetooth-kompatibel för att styras med en iPad. Listar går bara vidare.

Det uppstod ett problem vilket gjorde att den gav ifrån sig ett svagt pip var tionde sekund efter nån månads tid, även när den var avstängd. Men med thomanns klockrena kundservice blev det, inom ett dygn, betald frakt tur och retur, för korrigering av en pot utan att jag betalade en krona.

En bekant som har likadan förstärkare har inte haft detta problemet, så sannolikt bara en tillfällighet.

B
Björka 11.02.2019
Awesome amp, does anything you want. Cant really find anything bad about this product. Great sound on all four channels. I use it for Heavy metal but there?s so many possibilities with this amp.Super versatile.