Ibanez Tube Screamer Mini

Leverans beräknas mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
Jätte nöjd.
AlexandeRG550 19.03.2021
Jag hade en metal distortion innan och tyckte den hade för grötigt ljud för min smak och dessutom lade pedalen till ett lager av egen ton, vilket jag inte gillade. Ibanez har tvärtom ett klarare ljud och driver ljudet utan att lägga till någon egen ton. De små knaparna var väl för små, men funkar om man sätter dem en gång och lämnar utan att behöver justera dem.

Great!
Anonym 15.07.2016
This is a great pedal!

Really cranks out some great overdrive for being such a tiny little thing!

Nothing complicated, nothing weird, nothing wrong. Just pure fun and smooth overdrive.

The only downside for me personally is the power LED is very dim. Really wish that one was a little brighter, because I simply just forget that it's on and notice it first when it gets darker. If you dwell in dark areas all day, no worries! :)

This pedal is strongly recommended by me, a bit of class for sure!

Tveka inte!
Anonym 10.01.2017
Det här är en fantastisk overdrive i det absolut minsta formatet. Vad som inte är i det minsta formatet är däremot ljudet. TS Mini levererar precis vad en klassisk Tube Screamer ska.

Skulle gladeligen betala det dubbla för denna lilla pärla.

J
En TS är ett måste för ett komplett pedalbord...
Johaan 01.03.2022
Låter fantastiskt bra och är riktigt förvånad över hur kompakt och gedigen denna känns som en miniversion. Jag tycker switchen säger rätt mycket om hur kvalitén känns, känns på riktigt liksom. Tycker detta är en sjukt användbar pedal, det enda jag kan sakna lite ibland från ts är att den skär bort en del botten. Men annars en kanonpedal!

Riktig Tube Screamer.
Anonym 06.03.2017
Det är ingen klon eller ett dåligt försök från ett annat företag att försöka konkurrera med TS.

Det är en riktig TS.
Låter riktigt bra.

Enda nackdelarna är att rattarna inte är märkta bättre så att man lättare ser vilket läge som de är i.

Annan nackdel kan vara att det inte finns batterimöjlighet, men det är som sagt en mini-pedal

V
Otroligt bra od
Villenator 07.12.2022
Jag spelar metal och när jag bytte från min sd1 lät allting mycket klarare. Har hört att kretskortet är densamma som på ts808 som kostar nästan dubbelt så mycket. Enda negativa är att det är svårt att se inställningen på de små knapparna.

AR
Alexander Rogby 17.09.2020
Otroligt välljudande och bra fungerande liten pedal. Gör sitt till ett bra pris!

K
Small knobs is disappointing
Killersimon 07.05.2020
Its a tube screamer. As good as the bigger ones from Ibanez, when it comes to sound and overall quality. Smaller foot print is always good. Only down side is that the small knobs for level and tone feel a bit plastic and wiggly. Not as sturdy as the bigger knobs.

W
Excellent
Wiberg 03.05.2022
A TS in a small package, sounds exactly like the TS9. It's great.

R
Bra pedal