I lager om 1-2 veckor
I lager om 1-2 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Skruv 26.11.2020
Oerhört nöjd med min MS 20! Den känns stabil, låter riktigt bra och jag gillar att de skickade med manualer som ser ut att vara hämtade ifrån 70-talet. Nu har jag aldrig haft originalet men har sett en hel del videos där de jämnför den med Mini-versionen.

Jag älskar att använda den med ett reverb eller delay och skapa intressanta sci-fi soundtrack eller sprakiga beats (ja, även det går!)

Känner inte att jag har nåt att klaga på. En har jag klagat på storleken men jag visste ju om storleken på tangenterna, vilket inte har stört mig alls och då har väl jag vad man kallar "pianohänder", långa smala fingrar. Tror nog det funkar för de flesta, lika med rattarnas storlek.

Jag rekommenderar den till de som antingen köper sina första synth, som jag, och vill lära sig synthesis eller är bara är intresserad av en synth med en charmig och stark karaktär.

o
synthen man alltid återvänder till
offworld 15.04.2021
Använder denna alldeles för sällan kommer jag på varje gång jag drar av ett rivigt solo och låter filtret vråla. Låter svinbra och triggar min kreativitet. Patchbayen kan vara knepig till en början men man lär sig fort.