Lead Foot LFD-2

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
KN
Kung Nacho 14.01.2014
En smidig liten sustain-pedal som gör precis det den ska. Tassarna på undersidan av pedalen gör att den kan användas även hemma utan att repa golvet. Den är väldigt hållbar. Har haft två stycken, det som gått sönder är sladden som är ganska klen. Överlag så är det en stilren och bra pedal som gör jobbet.

CV
Robust och stadig
Chris Vierge 16.06.2019
Det ät en mycket trevlig pedal, perfekt storlek, lagom motstånd och mycket stadig, det enda jag saknar är att jag skulle vilja ha en separat kabel till den; som det är nu är den inkopplad till mitt keybord och lär inte flyttas på ett tag så kabeln som finns klarar sig nog bra en evighet, men skulle jag behöva flytta mycket på den mycket vet jag inte hur länge sladden kommer hålla, sjölva pedalen tror jag däremot kommer hålla en mindre evighet.

T
Pedal
Tommy5467 13.01.2014
När jag bestämde mig för att köpa en sustain pedal så föll valet på denna lead foot led-2.
Nån dag senare när fotpedalen dök opp så ser jag att jag har gjort ett bra val.
Robust pedal med lagom lång sladd som står stadigt på golvet , kan inte bli mycket bättre.

Prisvärd!
Anonym 02.01.2015
Köpte denna i samband med att jag köpte annan utrustning till min hemmastudio. Jag köpte denna som tillbehör till CME M-Key Grey, en midi keyboard som också säljs hos Thomann. Pedalen har mjuka tassar som gör att du inte riskerar att repa golvet och den står stadigt. Pedalen har uppfyllt mina förväntningar och gör precis vad den ska göra. Den är stilren och har lämpligt lång sladd.

Om jag ska nämna något negativt så saknar den nivåreglering av sustain, det är endast av eller på, men är detta något som man känner att man verkligen behöver så får man titta på ett dyrare alternativ. Kort och gott en i mina ögon prisvärd pedal.

MP
Not superhappy
Mr Pedersen 30.11.2020
Its one of the cheapest sustainpedals on thomann, the squeeking noice this one made the first time i used it could awake dead people. I had to open it and then lubricate it. Still gets the job done. Would consider buy it again.

Bra kvalité för priset
Martin2036 18.11.2016
Köpte denna pedal då det var den billigaste Thomann hade att erbjuda, och helt ärligt tror jag att priset inte påverkade kvalitén över huvud taget.

Jag har använt pedalen i ett par år nu och den har inte gått sönder pga slitage eller vanlig användning...

Fördelar med pedalen är att den fungerar och den är billig.
Nackdelar? Inga, vad jag kan komma på.

It works..
S.a.m 24.04.2019
.. for about a year.
So it's a good product for its price, but today I would go for a pedal with higher quality.

Anonym 01.02.2016
Lead Foot gjorde vad den skulle bra, sustaina toner från mitt Nord-piano. Jag blev därför väldigt besviken då den efter några rep och en spelning med bandet gick sönder. Jag är alltid noggrann med mina saker så det var absolut inte på grund av mig den gick sönder, dålig hantverkskvalitet.

V
Great value for money
Volta 11.04.2019
Just a great sustain pedal for the money. Loses 1 star due to it being a bit noisy.

Sturdy, but breaks
Mikae 24.06.2017
A nice and sturdy sustain pedal, apart from that all three pedals that I've had, stopped working properly within 2 months.