Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Fredag, 19.04. och Måndag, 22.04.
Toppbasförstärkare
Anonym 28.09.2016
Jag använder en större Markbass rigg till spelningar, shower, konserturneèr m.m. Eftersom Markbass enligt min mening är det mest prisvärda märket när det gäller basförstärkning samt högtalarlådor var det självklart att skaffa en mindre rigg för repetitioner hemma, i studion samt i replokaleL. Jag vill ha samma fina ljud när jag repar som när jag giggar. Valet föll alltså på Little Mark 250 Black Line.
Markbass styrka sitter i det varma naturliga basljudet samt i de två sista filter- rattarna till höger om de vanliga tonkontrollerna. Dessa rattarna gör att Markbass har ett eget special sound och går att justera efter tycke och smak i vilken musikgenre du än spelar. Little Mark räcker även till mindre Club gigg.
Bertil Broddeús ( professionell musiker )

l
Little but powerful
leFood 01.10.2018
If you want that modern clean sound, this is for you. The sound in this is amazing. When I use it live I have a flat EQ and it sounds perfect. The VLE and VPF are really great to change the sound fast without messing with the EQ.