funktion

Millenium 14"x6,5" Tour Snare Drum Bag

Leverans beräknas mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
En vanlig case helt enkelt!
S.Ward 29.06.2017
Ser ingen större skillnad på denna jämfört med andra tillverkare. Trots priset känns det som att det är byggt med kvalité.

Så klart vet man aldrig hur sömmarna håller med tiden, men det får ju framtiden utvisa.

Tyvärr är där ju ingen axelrem till detta case, så vill man ha det får man beställa en annan produkt!

bra gigbag för trummorna
Anonym 02.08.2016
En praktisk och lätt gigbag som skyddar virveln tillräckligt. (jag har en Gator-väska också, som är mycket stabil - men den är också ordentligt tung). Robust material, bra blixtlås. Och bra pris. Jag är mycket nöjd!

Ok grejer
Anonym 14.03.2016
Millenuim kanske kan upplevas som "billigt" men jag tycker det håller bra kvalité, drag kedjor och vaddering är helt ok! Ska man ut på längre turné eller så, kanske ett "hardcase" är att rekomendera. Men funkar kanon detta med.

Gm
Mycket prisvärd!
Glad musikant 13.04.2024
Har sett likadana som verkar vara av samma kvalitet i andra butiker för dubbla priset och mer,denna bag skyddar virveln på ett tillförlitligt sätt och det finns plats för både stockar,vispar och annat,perfekt!
funktion