Millenium BS-2222 Pro Set

Leverans beräknas mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
P
Good but with flaws
PDOUBLEE 05.04.2020
Okay speaker stands that could improve.

When set up with speakers on top they are solid but the bottom screw must be tighten hard otherwise the base will shrink and compromise stability. I like the automatic snapping of the safety pin as it makes it easy to raise or lower them.

The bag that this kit comes with is really bad. I can't see it to survive long. I have more bags for stands than most so I know good quality when I see it and this is next to rubbish.

Overall they'll probably work fine over time but I'm not that excited about them.

Härligt stativ
Anonym 15.07.2016
Jag har kört med en annan Milleniummodell innan. Även den levererar men just detta att slipap lösa delar var det som gjorde att jag valde att testa detta.

Väskan först, är stor nog att stoppa i utan att det stränar men där är enda minustecknet jag har. Lite tjockare material i den hade varit bra.

Passar perfakt med mina EV-högtalare. Det är lätt att justera höjden. Jag kan själv både höja och sänka stativet med knappen.

De står still, även om man går in i dom.

De är väldigt lätta så när jag ska flyga en TV-monitor blir det stålstativen men i övrigt ett bra stativ som funkar fint både inne och ute.

B
Lätta, stabila och hopfällbara. Perfekta för gig.
BluesGuitarMama 27.10.2019
Köpte dessa för att gigga med. Jag är mycket nöjd med dem hittills. De väger inte mycket med tanke på deras stabilitet och förmåga att bära upp tunga PA-högtalare. Man fäller lätt ihop dem och det medföljer en väska att stoppa in dem i. Mattsvart färg.

Praktiska!
Alarmski 18.08.2015
Rekommenderas! Bra pris och oerhört praktiska. Hållbarheten verkar inte det vara nått fel på. Men de är ju fortfarande nya, men de känns gedigna!

Redigerad:
Har nu haft dem ett tag, använt dem ca 5-6 ggr i månaden, och nu har den understa skruven/gängorna börjat krångla. Förmodligen för att man skruvar åt den för hårt.

LG
Lars G 01.12.2017
Billigare stativ som gör jobbet. Plastdetaljerna känns lite som en svag punkt, men har hållt hitintills iaf.

N
Billigt och fungerar utmärkt
Nicho_SWE 23.02.2021
Mycket ställ till låg kostnad och bra kvallite

Gör jobbet.
Anonym 10.10.2014
Fungerar bra för vad produkten är avsedd för. Oklart hur tåliga stativen är i det långa loppet.

Minus för en påse/softcase i bedrövlig kvalitet, gick sönder i sömmarna direkt utan våldsam hantering.

KS
Good ones.
Kevin, Sweden 04.03.2019
Good bundle, totally worth the money to pick this one instead of the cheaper one. With built in thumb knob it save time as well. However, a more solid and thicker bag would be nice.

O
Helnöjd!
Oscar9538 26.04.2015
Har fungerat jätte bra! Känns tunga och stabila för sitt pris och väskan var ett trevligt + i kanten.

Bk
Okej
Bra köp 31.10.2014
Det finns massor med olika märken jag köpte dessa tycker dom e okej